Friday, December 25, 2009

Luuletus

Kõik vaikselt vaiksemaks vaikub
Lumest valgeks jäänud maa
Vaid veidikene väljas kaikub
Mõni aisakell või saan
Või lõkke pragin
Naerulagin
Jõulukuuse ehte kõlin
Tulen korstnast ma kui vaja
Või läbi väikse prao
Olen igal pool kui kaja
Kui arvad et mind näed siis kaon
Kuid üks mis kindel
Igal dimensioonilisel rindel
Miski mis on sulaselge
Olgu hämar, olgu helge
Eksisteerin ma siin ilmas
Ehkki ma ei paista silma
Kuigi kindlalt väga paljud
Võivad vanduda ning väita
Olgu mered, olgu kaljud
Ennem meile sa end näita
Muidu sa ei eksisteeri
Oma eksistentsi demonstreeri
Kuid seda ma ju teengi
Iga päev, igal pool
Iga inimene loom ja seengi
Seda tunneb, siin kui seal
Kõik armastus ning hool
Ning siit ei kao see eal
Kui enda südamesse vaatad
Mind leiad alati
Miski mille sa ehk kaotad
Ma ei ole kindlasti
~Jõuluvana

1 comment:

Marxu said...

I didn't quite get that.